Gwiazdy TVN czytają hejterskie komentarze na swój temat w akcji #WhyWeHate
TVN Discovery Polska rusza z kampanią #WhyWeHate, która ma na celu walkę z hejtem i zwrócenie uwagi na mowę nienawiści w internecie. W promocyjnych spotach wystąpiły gwiazdy TVN m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Gabi Drzewiecka czy Piotr Kraśko. Akcja jednocześnie nawiązuje do premiery nowego serialu „Geneza nienawiści”, który pojawi się od 21 października br. na antenie Discovery Channel.
Gwiazdy znane widzom ze stacji TVN Discovery Polska w spotach promujących kampanię przeczytają sobie nawzajem hejterskie komentarze na swój temat, jakie znalazły się w sieci. Nagrania mają na celu uwrażliwienie widzów na problem mowy nienawiści w internecie, a reakcje, jakie znalazły się w wideo były autentyczne.
W kampanii występuje m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Gabi Drzewiecka i Malwina Wędzikowska, Joanna Jabłczyńska i Marianna Kowalewska, Omenaa Mensah i Piotr Kraśko, Marta Kuligowska i Michał Mikołajczak, Anna Dec i Anna Wędzikowska, Małgorzata Ohme i Magda Wójcik. Siedem różnych spotów będzie prezentować siedem różnych par i ich reakcje na hejt.
Akcja #WhyWeHate ma być także jednych z elementów promujących serię dokumentalną autorstwa Alexa Gibneya oraz Stevena Spielberga „Geneza nienawiści”. Pierwszy odcinek będzie można zobaczyć na antenie Discovery Channel od 21 października.
W sześcioodcinkowej serii przedstawione będą reportaże dziennikarskie, analizy historyczne oraz badania naukowe z zakresu psychologii, biologii i neurobiologii, które mają na celu wytłumaczenie genezy hejtu i uczucia nienawiści w człowieku.
Geneza nienawiści to produkcja Amblin Television i Jigsaw Productions we współpracy z Escape Artists dla Discovery Channel. Za reżyserię odpowiada Geeta Gandbhir i Sam Pollard, producentami wykonawczymi serialu są: Alex Gibney, Steven Spielberg, Frank Marshall, Stacey Offman, Richard Perello, Darryl Frank, Justin Falvey, David McKillop, Jon Bardin, Yael Melamede, i Erica Sashin. Z ramienia Escape Artists producentem wykonawczym jest Steve Tisch; a Discovery Channel - Nancy Daniels i Howard Swartz.
Średni udział Discovery Channel w Polsce w 2018 roku wyniósł 0,56 proc.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy TVN czytają hejterskie komentarze na swój temat w akcji #WhyWeHate