SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Olkowski odszedł z ATM Grupy. Skupi się na rozwoju House Media Company

Grzegorz Olkowski, dotychczasowy dyrektor ds. produkcji warszawskiego oddziału ATM Grupy, odszedł z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W najbliższym czasie ma skupić się na rozwoju własnej firmy House Media Company.

Grzegorz Olkowski Grzegorz Olkowski

Olkowski szefem produkcji warszawskiego oddziału spółki był od 2018 roku. Wcześniej w ATM Grupie pracował jako kierownik produkcji i producent. Z firmą związany był od 2014 roku. W ATM Grupie odpowiedzialny był przede wszystkim za produkcje premium, takie jak: „Wataha” (HBO) czy „W Głębi Lasu” (Netfix). Pracował również przy wielu innych serialach, m.in. „Powiedz Tak”, „Na krawędzi 2”, „Strażacy 2”, „Druga Szansa” czy „Drogi Wolności”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dodatkowo od września 2017 roku do teraz Olkowski pełnił funkcję prezesa zarządu spółki córki ATM Grupy - Drogi Wolności, a później po zmianie nazwy - Ad Force One. Jak już informowaliśmy, ATM Grupa poszerza profil działalności Ad Force One o serwisy produkcyjne dla podmiotów zagranicznych, a także polskich producentów. Zmienia się także jej nazwa - na Production Services Poland.

Olkowski stawia na rozwój swojej firmy producenckiej

Z naszych informacji wynika, że Grzegorz Olkowski w najbliższym czasie zamierza skupić się na rozwoju własnej firmy House Media Company, która działa na rynku od 10 lat. Spółka dotychczas była zaangażowana w produkcję m.in. „Powstania Warszawskiego”, „Ślepnąc od Świateł” (HBO) czy „1983” (Netflix). Zespół złożony przez Olkowskiego współtworzył już łącznie kilkaset produkcji filmowych, telewizyjnych i reklamowych.

W ub.r. ATM Grupa, zajmująca się głównie produkcją telewizyjną, osiągnęła wzrost przychodów o 11,3 proc. do 249,04 mln zł oraz zysku netto z 27,58 do 30,75 mln zł. Przychody krajowe ATM Grupy zwiększyły się z 212,58 do 231,65 mln zł (a ich udział w łącznych wpływach firmy zmalał z 95 do 93 proc.), a te z zagranicy poszły w górę z 11,22 do 17,39 mln (udział wzrósł z 5 do 7 proc.).

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Olkowski odszedł z ATM Grupy. Skupi się na rozwoju House Media Company

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl