Group One przejęła agencję e-commerce’ową 2LM
Holding marketingowy Group One kupił większościowy pakiet udziałów spółki 2LM zajmującej się tworzeniem i realizacją internetowych systemów sprzedażowych. Szczegółów transakcji, w tym jej wartości, nie podano.
2LM działa od dwóch lat, oferuje własne rozwiązania IT dla serwisów ecommerce’owych. Zrealizowała kilka takich projektów, w ostatnim okresie dla włoskiego producenta liquidów do e-papierosów Flavourart. Agencja ma siedzibę we Wrocławiu, zatrudnia 13 osób, w br. osiągnie zysk netto na poziomie kilkuset tysięcy złotych.
- Pozyskanie 2LM daje Group One możliwość oferowania w pełni kompleksowego wsparcia dla e-biznesu: od jego stworzenia, wdrożenia i optymalizacji po strategiczne działania reklamowe i mediowe napędzające sprzedaż - uzasadnia Marek Żołędziowski, CEO Group One. - E-commerce stał się obowiązkowym kanałem sprzedaży dla niemal wszystkich marek. Naszym zadaniem nie można budować skutecznych strategii marketingowych, nie mając silnych kompetencji w tym obszarze - podkreśla. - 2LM idealnie uzupełnia nasze kompetencje. Od przyszłego roku będziemy w stanie zaoferować kompletny produkt e-commerce’owy od budowania trafficu po budowę, optymalizację i poprawę konwersji platform transakcyjnych. Mając pod jednym dachem również kompetencje strategiczne i kreatywne jesteśmy w stanie zaoferować w pełni zintegrowany produkt, daleko wyprzedzający obecny rynkowy standard - zapowiada Żołędziowski.
Wiosną br. Group One kupiła 51 proc. udziałów agencji kreatywnej Gong. Ponadto do firmy należą agencja Gong oraz domy mediowe Value Media i Media+ (ten ostatni do listopada br. działał jako pod marką Equinox).
Dołącz do dyskusji: Group One przejęła agencję e-commerce’ową 2LM