SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grono Worldcom PR Group poszerza się o trzech członków

Sieć niezależnych firm PR Worldcom Public Relations Group przyjęłado regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa) trzy agencjepartnerskie: Sund Kommunikation, Dialog Company i SponaCommunications.

Nowi członkowie zostali oficjalnie przyjęci podczas jesiennegospotkania Worldcom EMEA w Palma de Mallorca. Agencje musiałyprzejść restrykcyjny proces kwalifikacyjny, ich przedstawicielewzięli udział w warsztatach z zakresu wykorzystania mediówspołecznościowych, utrzymywania rosnącego poziomu oraz doradztwa wobliczu światowego kryzysu gospodarczego.

- Z przyjemnością powitaliśmy Sund, Dialog i Spona, które spełniłysurowe standardy jakości Worldcom'u - mówi Crispin Manners, prezesWorldcom EMEA.

Sund Kommunikation to szwedzka agencja zajmująca się komunikacjąkorporacyjną. Specjalizuje się w relacjach z instytucjami UE, PR-emfinansowym, ochroną zdrowia, IT i nowymi technologiami orazturystyką. Ma swoje biura w Malmo, Sztokholmie i Goteborgu.Słoweńska Dialog Company działa w Ljubljanie, Sarajewie,Bośni-Harzegowinie oraz w Belgradzie. Jej oferta obejmuje obsługę wzakresie B2C, B2B, doradztwa kryzysowego i relacji inwestorskich.Spona Communications jest chorwacką agencją zajmującą sięstrategicznym i biznesowym doradztwem w zakresie PR, jejspecjalnością są: relacje z instytucjami UE, PR ochrony zdrowia,IT/nowe technologie, turystyka.

Aktualnie, w regionie EMEA, Worldcom skupia 33 agencje. Całagrupa ma 104 przedstawicielstwa w 134 miastach na całym świecie.Worldcom PR Group istnieje od 1988 roku. W Polsce jejprzedstawicielem jest Glaubicz Garwolińska Consultants.

Dołącz do dyskusji: Grono Worldcom PR Group poszerza się o trzech członków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl