„Gotuj się na nagrody” w promocji kuchenek Beko
Od połowy września trwa kampania „Gotuj się na nagrody” promująca kuchenki Beko. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja 4All.
W promocji „Gotuj się na nagrody” może wziąć każdy, kto kupi jeden z kilkudziesięciu modeli kuchenek wolnostojących Beko, a następnie zarejestruje to w ciągu 14 dni poprzez serwis internetowy lub telefonicznie. W ten sposób zyskuje się możliwość́ wyboru nagrody - tostera lub blendera marki Grundig.
- Akcja to już kolejna odsłona Programatora Korzyści Beko. Chcemy przyzwyczaić klientów, że nasza marka zawsze oferuje im atrakcyjną wartość dodaną. Naszym celem sprzedażowym jest zwiększenie zainteresowania wybranymi modelami kuchenek wolnostojących 50 cm i 60 cm, a także promocja nowej linii kuchenek Smart Line - opisuje Michał Grzeliński, marketing director Beko na Polskę, Czechy i Słowację.
Za kreację i realizację promocji - zaplanowanej do końca br. - jest odpowiedzialna agencja reklamowa 4All. Akcję wspierają działania reklamowe w ramach bieżących aktywności marketingowych Beko oraz działania BTL oraz w punktach sprzedaży. Na reklamach POS znajdują się kody QR przekierowujące bezpośrednio na stronę, na której można zgłosić zakup kuchenki.
Dołącz do dyskusji: „Gotuj się na nagrody” w promocji kuchenek Beko