„Glamour” z nową makietą i działem o psychologii i relacjach
Magazyn „Glamour” wraz z nowym numerem przygotował odświeżoną makietę, która ma być bardziej nowoczesna, lżejsza i przejrzysta. Pismo ma również nowy dział „Extra Ty”, w którym mieszczą się informacje dotyczące relacji międzyludzkich, pracy, pieniędzy, psychologii.
Wraz z lutowym wydaniem magazynu „Glamour” przygotowano nową makietę.
- Jest bardziej przejrzysta, nowoczesna, pojawiło się więcej przestrzeni czyli światła, w typografii częściej pojawia się kolor - tłumaczy Agnieszka Prokopowicz, PR manager z Burda Media Polska.
Nowością jest również dział „Extra Ty”, w którym mieszczą się informacje z zakresu „Twój świat’, „Twoje wybory”, „Twoje życie”, „Bądź dla siebie najważniejsza!”.
Pojawią się w nim tematy z zakresu relacji, pracy, pieniędzy, psychologii, seksu oraz coachingu. Bohaterkami tekstów i reportaży są dziewczyny talkie, jak czytelniczka a także gwiazdy i osoby publiczne, które mogą być dla niej inspiracją.
Oprócz tego - jak podaje redakcja - pracowała nad tym, by „magazyn stał się bardziej ekspercki”.
W dziale mody pojawiły się rubryki z praktycznymi rozwiązaniami i więcej shoppingu. W dziale urody felietony dotyczące nowych zjawisk i technologii. W dziale „Well-being” co miesiąc pojawia się felieton seksuologa, Michała Pozdala. W kolejnych wydaniach mają pojawiać się eksperci z różnych dziedzin - psychologii, finansów, ekologii.
Za wprowadzone zmiany odpowiada redaktor naczelna Katarzyna Dąbrowska.
W listopadzie średnia sprzedaż „Glamour” wyniosła 44 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: „Glamour” z nową makietą i działem o psychologii i relacjach