Gdańsk szuka agencji do kampanii reklamowej do turystów spoza Polski
Władze Gdańska planują kampanię promocyjną skierowaną do turystów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Danii, Norwegii i Szwecji. Przeznaczą na nią 500 tys. zł.
Według wstępnych założeń kampania ma być realizowana w tym roku, w dwóch etapach: czerwiec- sierpień i wrzesień-listopad. Obejmować będzie przede wszystkim internet: stronę internetową Gdańska i jego kanały w mediach społecznościowych, portal Lonely Planet, social media (za pośrednictwem influencerów) oraz wyszukiwarkę Google.
Celem zaplanowanych działań promocyjnych jest tworzenie wizerunku Gdańska jako atrakcyjnego celu turystyki city-break (weekendowej) oraz zachęcenie zagranicznych turystów do przyjazdu do Gdańska na weekend jesienią. Władze miasta oczekują, że kampania wygeneruje 4 mln kontaktów z przekazem reklamowym na wybranych rynkach zagranicznych.
Władze Gdańska obecnie szukają agencji, która na ich zlecenie przygotuje i zrealizuje zaplanowane działania promocyjne na wybranych rynkach zagranicznych. Przetarg potrwa do 14 kwietnia br.
Wybrana w nim agencja zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej kampanii i key visuali w odpowiednich wersjach językowych, budową podstrony www z jesienną ofertą dla turystów weekendowych z wybranych rynków geograficznych. Wymyśli też akcję z wykorzystaniem internetu i mediów społecznościowych, która zachęci turystów przebywających w Gdańsku do dzielenia się wrażeniami na swoich kanałach społecznościowych, a tym samym zachęcania do przyjazdu do Gdańska. Przygotuje też koncepcję z influencerami na Instagramie za pomocą platformy Indahash na rynkach Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy.
Budżet kampanii wynosi 500 tys. zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Gdańsk szuka agencji do kampanii reklamowej do turystów spoza Polski
a artykuł brzmi jak by agencja już była wybrana :)