GazetaPraca.pl wprowadza ogłoszenia wideo
GazetaPraca.pl umożliwiła pracodawcom zamieszczanie materiałówwideo w ogłoszeniach rekrutacyjnych. Serwis uzasadnia, żeużytkownicy oczekują bezpośredniego kontaktu z firmami, do którychmają aplikować.
Materiały wideo, których dodawanie do ogłoszeń rekrutacyjnychwprowadziła GazetaPraca.pl, mają w założeniu prezentować kandydatomśrodowisko potencjalnej pracy i oferującą ją firmę. - Polacyoczekują od pracodawców bardziej bezpośredniej komunikacji, a słowanigdy nie zastąpią obrazu - uzasadnia Dorota Bachman, dyrektorserwisu. - Materiały wideo pozwolą też bliżej poznać firmy, odktórych kupujemy usługi i produkty, stając się nośnikiem wizerunkukorporacyjnego - dodaje.
Zamieszczenie w serwisie GazetaPraca.pl filmu, który może miećdowolną długość, zwiększa cenę ogłoszenia rekrutacyjnego o 20proc.
Dołącz do dyskusji: GazetaPraca.pl wprowadza ogłoszenia wideo