„Gazeta Wyborcza” promuje piątkowe magazyny w kampanii „Miasto to ludzie, miasto to Ty”
Wystartowała kampania promocyjna „Gazety Wyborczej” (Agora) pod hasłem „Miasto to ludzie, miasto to Ty”. Wydawca zachęca do czytania magazynów lokalnych dostępnych z piątkowym wydaniem dziennika w 20 miastach.
- Od kilku miesięcy nasze piątkowe magazyny lokalne pokazują czytelnikom inne, często nieoczywiste oblicza ich miast - publikują ciekawe, pogłębione treści w bardzo atrakcyjnej formie. Poprzez kampanię „Miasto to ludzie, miasto to Ty” „Gazeta Wyborcza” przypomina wszystkim, że jej lokalne redakcje są blisko spraw największych polskich miast i ich mieszkańców, trzymają rękę na pulsie lokalnych wydarzeń - mówi Wojciech Bartkowiak, szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”.
Magazyny lokalne „Gazety Wyborczej" ukazują się co piątek w 20 największych miastach Polski. Od listopada 2015 r. mają wspólną makietę i przedstawiają treści poświęcone życiu w danym mieście.
Kampania „Miasto to ludzie, miasto to Ty” rozpoczęła się w połowie marca br. na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (billboardy i citylighty). W drugim etapie kampanii (od czwartku 31 marca br.) działania poszerzono o emisję spotu kinowego (sieć kin Helios), spotu telewizyjnego (TVP, TVN, Polsat i stacje tematyczne), a także reklamy w internecie (serwisy lokalne Agory, Facebook), prasie („Metrocafe.pl”) oraz radiu (lokalne rozgłośnie). Wydania lokalne są także promowane na łamach „Gazety Wyborczej”.
Kampanię przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiada Starlink.
Według danych ZKDP w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 153 929 egz.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” promuje piątkowe magazyny w kampanii „Miasto to ludzie, miasto to Ty”
Już działa. Gazeta Wyborcza - dzwonek i odruch psa Pawłowa.
Poczekajmy dalej...