„Gazeta Wyborcza” promuje cyfrowe wydania w kinach Helios
Ruszyła kampania promocyjna aplikacji mobilnych „Gazety Wyborczej” (Agora), które umożliwiają cyfrowy dostęp do treści. Akcja pod hasłem „Czytaj Wyborczą przez tydzień za darmo!” organizowana jest w 35 kinach sieci Helios w całej Polsce.
W ramach akcji w kinach pojawiły się plakaty i naklejki reklamowe wykorzystujące technologię NFC, które zachęcają posiadaczy smartfonów i innych urządzeń mobilnych do pobrania aplikacji „Gazety Wyborczej” i bezpłatnego skorzystania z tygodniowej prenumeraty w pakiecie Premium.
- Technologia NFC zastosowana w materiałach reklamowych połączyła wizualną reklamę statyczną z dostępem do wirtualnych treści - to interaktywne rozwiązanie pozwala w bardzo prosty i intuicyjny sposób skorzystać z promocji i dołączyć do grona czytelników cyfrowej „Gazety Wyborczej” - mówi Katarzyna Jaklewicz, dyrektor ds. rozwoju cyfrowego dziennika.
Technologię NFC obsługują urządzenia z systemami Android i Windows. Posiadacze innych smartfonów i urządzeń mobilnych mogą skorzystać ze specjalnego adresu wskazanego na reklamach, pod którym mogą pobrać aplikację i skorzystać z promocji zapewniającej bezpłatny tygodniowy dostęp do wszystkich treści „Gazety Wyborczej”.
Działania promocyjne pod hasłem „Czytaj Wyborczą przez tydzień za darmo!” potrwają przez kilka najbliższych miesięcy. Pomysł kampanii opracował dział rozwoju cyfrowego „GW”, a materiały reklamowe zostały umieszczone w kinach Helios, m.in. w barach kinowych i przy kasach.
Z danych ZKDP wynika, że w czerwcu br. sprzedaż ogółem „GW” wyniosła 154 TYS. egz. (zobacz dane).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” promuje cyfrowe wydania w kinach Helios