Grupa Wyborcza hasłem "People first. Not cookies" promuje swoją ofertę reklamową
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki "Wyborcza", podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies". Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców - czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym - na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.
„People first. Not cookies" to ma być odpowiedź Grupy Wyborcza na zapowiadane na 2022 rok wyłączenie 3rd party cookies, czyli tzw. ciasteczek partnerów zewnętrznych.
Jak podano w komunikacie "serwisy grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz) tworzą rozwiązania skoncentrowane na komforcie i zaspokajaniu potrzeb swoich odbiorców. Skuteczność polityki user-friendly potwierdzają wyniki - serwisy grupy Wyborcza.pl w ciągu miesiąca odwiedza 10 mln realnych użytkowników, a blisko 700 tysięcy osób subskrybuje newslettery redakcyjne."
Jak podkreśla firma, „People first. Not cookies" to gwarancja efektywnych kampanii reklamowych skierowanych do prawdziwych osób - użytkowników i prenumeratorów Wyborcza.pl, a nie do botów, generujących sztuczne zasięgi. Nowe hasło ma być mottem skutecznych kampanii Grupy Wyborcza.
- Siłą marki Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy oraz ich zaangażowanie - tym samym gwarantujemy reklamodawcom komunikację z rzeczywistymi konsumentami dysponującymi siłą nabywczą. Naszym partnerom reklamowym oferujemy też bezpieczeństwo marki i wysokie viewability, które zapewnia przejrzysta i minimalistyczna siatka reklamowa - mówi Joanna Kwas, dyrektor sprzedaży Grupy Wyborcza. - "People first. Not cookies" to nasza obietnica złożona klientom, którzy mają pewność, że wybierając serwisy Grupy Wyborcza do swoich kampanii, będą docierać ze swoimi przekazami do prawdziwych, zaangażowanych osób - nie ciasteczek, nie botów - dodaje.
Nowa identyfikacja wizualna została opracowana przez zespół Grupy Wyborcza.
Dołącz do dyskusji: Grupa Wyborcza hasłem "People first. Not cookies" promuje swoją ofertę reklamową