'Gazeta Podatkowa' w portfolio Ad Meritum
Od listopada br. spółka Ad Meritum rozpoczęła współpracę z "GazetąPodatkową" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) . Firma odpowiada zasprzedaż powierzchni reklamowej w tytule zarówno wśród klientówbezpośrednich jak i agencyjnych.
Ad Meritum w sprzedaży reklam wspomaga biuro reklamy "GazetyPodatkowej", dotychczas wyłącznie zajmujące się tądziałalnością.
Dziennik "Gazeta Podatkowa" jest szóstym pismem z kategoriiBiznes w portfolio Ad Meritum. Za obsługę tytułu odpowiadaSylwester Marszał, kierownik sprzedaży pism biznesowych współce.
"Gazeta Podatkowa" ukazuje się od 2004 roku w poniedziałki iczwartki w w cenie 2,90 zł. Średnia sprzedaż ogółem w okresie odstycznia do sierpnia br. wyniosła 36 568 egz. z czego 70 proc.rozprowadzane jest w prenumeracie.
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Podatkowa' w portfolio Ad Meritum