Garnier - nie daje drugiej szansy...
Mężczyzna próbuje przerwać błędne koło. Jego włosy prześladujełupież, którego nie może się pozbyć, używając zwykłego szamponu.Tak rozpoczyna się akcja spotu reklamowego nowej linii szamponówprzeciwłupieżowych Garnier Fructis Antipell, adaptowanego przezagencję reklamową Publicis.
W polskiej wersji kreacji reklamowej nowy produkt Garnierwystąpił pod nazwą "Antyrecydywista", ponieważ eliminuje ryzykonawrotu łupieżu.
30 - sekundowy spot telewizyjny od 1 października zagości naantenie TVP, TVN i Polsatu oraz w kanałach tematycznych. KampanięGarnier Fructis Antipell będą wspierać też materiały reklamowe wprasie kobiecej: Claudia, Tina, Dobre Rady, Viva, Avanti, Logo,Gala, Wysokie Obcasy, Newsweek, Naj, Poradnik Domowy, Przyjaciółkaoraz akcja outdoorowa w całej Polsce.
Media zaplanował ZOG.
Kampania - Garnier FructisAntipell
Klient: L`Oreal Polska:
Przedstawiciel klienta:
Michał Breś - Senior Brand Manager
Anna Mieczkowska - Product Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Agnieszka Wichracka - Group Account Director
Monika Zaręba - Account Executive
Produkcja TV:
Monika Derda - Produkcja TV
Kreacja:
Bartek Mularczyk - Art Director
Julia Wójcik - Copywriter
Początek kampanii: 01.10.2007.
Dołącz do dyskusji: Garnier - nie daje drugiej szansy...