Foxlife promuje serial o ekskluzywnej prostytutce
Kanał Foxlife prowadzi kampanię promocyjną brytyjskiego serialu "Sekretny dziennik call girl", opowiadającego o kulisach życia Belle de Jour, luksusowej dziewczyny do towarzystwa, która naprawdę żyje i pracuje w Londynie.
Kampania na antenie Foxlife rozpoczęła się z końcem października i realizowana jest z wykorzystaniem spotów autopromocyjnych i teaserów.
Akcja obejmuje także magazyny z programem telewizyjnym - "Tele Tydzień", "To & Owo" oraz piątkowy dodatek telewizyjny do "Gazety Wyborczej". Kreacją reklam prasowych zajął się zespół Fox International Channels, a media zostały zaplanowane przez Mediacom.
Działania promocyjne realizowane są również w Radiu Kolor, które zostało partnerem radiowym serialu. Na antenie stacji przez sześć dni prowadzone będą rozmowy ze słuchaczkami na temat flirtu i sexy sztuczek, które pomagają zdobyć mężczyznę. Rozmówczynie będą miały także szansę otrzymania upominków od kanału.
Serial "Sekretny dziennik call girl" stacja Foxlife nadaje od 14 listopada br. w każdy piątek o 22.55.
Dołącz do dyskusji: Foxlife promuje serial o ekskluzywnej prostytutce