Ford pokazuje jak ważna jest likwidacja „martwego pola” we wstecznych lusterkach samochodu (wideo)
Ford opublikował w mediach społecznościowych spot dowodzący jak ważna jest likwidacja „martwego pola” we wstecznych lusterkach samochodu. Przy okazji przewrotnie wykorzystano ograniczenia formatu wideo prezentowanego w smartfonach.
Spot przygotowany przez agencję BBR Saatchi & Saatchi reklamuje nowy system o nazwie Ford Edge Blind Spot zastosowany w niektórych modelach marki Ford.
W opracowanym przez Forda rozwiązaniu chodzi o likwidację zjawiska „martwego pola” występującego we wstecznych lusterkach samochodów.
Aby zapobiec problemowi system elektronicznych czujników skanuje obszar po obu stronach pojazdu i ostrzega kierowcę za pomocą specjalnej diody, że z tyłu na sąsiednim pasie zbliża się przeszkoda. Dzięki temu kierowca może uniknąć wielu groźnych sytuacji nie zajeżdżając drogi innym uczestnikom ruchu.
Uwagę zwraca sposób, w jaki BBR Saatchi & Saatchi pokazała nowość Forda. Wykorzystano do tego format, w jakim zwykle wyświetlane są pliki wideo na ekranie smartfona ustawionego w pionowej pozycji. W reklamie dopiero po rozciągnięciu na bok czarnych przestrzeni powyżej i poniżej filmu widać zagrożenia czyhające na kierowcę prowadzącego auto na wielopasmowej drodze.
Dołącz do dyskusji: Ford pokazuje jak ważna jest likwidacja „martwego pola” we wstecznych lusterkach samochodu (wideo)