forBET sponsorem kanału youtube'owego Kartofliska
Firma bukmacherska forBET zaczęła stałą współpracę sponsorską z serwisem i kanałem youtube’owym Kartofliska, opartym na zabawnych relacjach z meczów niższych polskich lig piłkarskich.
Radosław Rzeźnikiewicz, założyciel i główny autor treści na Kartofliskach, wyjaśnił, że w ramach współpracy pod filmikami będą zamieszczane linki do ofert forBETu. Z hasłem „Kartofliska” będzie można uzyskać 50 zł zniżki.
Ponadto forBET wprowadzi do oferty zakłady dotyczące niższych polskich lig piłkarskich.
Rzeźnikiewicz wyjaśnił, że po raz pierwszy zdecydował się na współpracę marketingową, żeby chociaż częściowo pokryć koszty prowadzenia kanału.
Kanał Kartofliska działa na YouTubie od ponad sześciu lat. Ma obecnie 146 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim materiały zanotowały łącznie 31,87 mln odtworzeń.
Na kanale publikowane są zabawne relacje z meczów niskich lig piłkarskich, przede wszystkim w Polsce. Ponadto pojawiają się kompilacje śmiesznych sytuacji na boiskach i trybunach.
forBET w trakcie piłkarskich mistrzostw świata promował się spotem, w którym kibice w pubie śpiewają romantyczną piosenkę. Wiosną br. zaczął współpracę marketingową z dziennikarzem Bożydarem Iwanowem. Ponadto sponsoruje grupę klubów piłkarskich, siatkarskich i żużlowych.
Dołącz do dyskusji: forBET sponsorem kanału youtube'owego Kartofliska