Facebook i Twitter najczęściej wykorzystywane do udostępniania treści
Zdecydowana większość treści udostępnianych w serwisach społecznościowych jest publikowana na Facebooku. W Europie portalowi po piętach depcze Twitter - wynika z danych firmy Gigya.
W III kwartale 2013 roku Facebook był w każdym regionie świata liderem jeśli chodzi o udostępnianie treści w serwisach społecznościowych. Największy udział portal Marka Zuckerberga odnotował w Ameryce Południowej (67 proc.) oraz Azji i Pacyfiku (60 proc.).
W Europie Facebook zanotował wynik na poziomie 47 proc., tylko o 2 pkt. proc. wyprzedzając Twittera. Ponadto więcej niż 30 proc. użytkowników z regionów Azji i Pacyfiku oraz Bliskiego Wschodu i Afryki wskazywało popularny mikroblog jako główny serwis społecznościowy do udostępniania treści.
Za to dopiero trzecie miejsce Twitter zajął w Ameryce Północnej, gdzie oprócz Facebooka wyprzedził go także Pinterest. Jednocześnie w tym regionie Facebook odnotował swój najsłabszy na świecie wynik.
Dołącz do dyskusji: Facebook i Twitter najczęściej wykorzystywane do udostępniania treści