Euzebiusz Smolarek rozchwytywany przez reklamodawców
Reklamodawcy zasypują propozycjami najlepszego piłkarzareprezentacji Polski Euzebiusza Smolarka.
Dzięki dziewięciu golom w eliminacjach Euro 2008 najlepszynapastnik reprezentacji Polski może zarobić za występy w reklamachokoło miliona złotych - szacuje Dziennik.
"Wszystkie firmy zaczynają rozmowy od pytania o Smolarka. Sątakie, które z góry informują: albo on, albo nikt" - przyznaje nałamach gazety Damian Raciniewski zajmujący się wizerunkiem wieluczołowych polskich piłkarzy. Smolarek ma bowiem wszystkie cechy,które są pożądane na rynku marketingowym: sukces zawodowy, miłą iuśmiechniętą twarz, skromność, uczciwość i wiarygodność, a takżekrótkie i oryginalne nazwisko.
Wiadomo, że zawodnik Racingu Santander na szeroką skalę będziereklamował produkty Samsunga, Pepsi oraz TP SA (choć z tej akuratfirmy nic nie dostanie, ponieważ). Całkiem możliwe, że zachwalaćteż będzie chipsy. Ale tak naprawdę tylko od niego zależy, cobędzie promował, ponieważ chcą go firmy z każdej branży. Jedynyproblem jest taki, że jeśli będzie reklamował kilka różnychpodmiotów, kampanie z jego udziałem mogą stracić naskuteczności.
Dziś wartość Smolarka na rynku reklam można szacować na około400 tysięcy złotych za jedną dużą kampanię, co stawia go w jednymszeregu z popularnymi aktorami, takimi jak Borysz Szyc czyAgnieszka Dygant. Smolarek jest natomiast zdecydowanienajcenniejszym dla reklamodawców piłkarzem, wyprzedzając bardziejdoświadczonych na boisku i rynku reklamowym kolegów zreprezentacji: Macieja Żurawskiego, Jerzego Dudka oraz ArturaBoruca.
Dołącz do dyskusji: Euzebiusz Smolarek rozchwytywany przez reklamodawców