Euvic Media i DSK z rządowym zleceniem na blisko 10 mln zł
Konsorcjum agencji Euvic Media i agencji reklamowej DSK wygrało przetarg Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej na kampanię promującą Fundusze Europejskie.
Przetarg resortu funduszy i polityki regionalnej dotyczył przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnych Funduszy Europejskich.
Oferty w nim złożyły: Grupa Eskadra, Fabryka Komunikacji Społecznej, Tarraya, CreativeHarder oraz Fabryka Marketingu z Tears of Joy, Althermedia z Mediahub, Media Group z Red8 Advertising oraz Euvic Media z DSK.
Resort do współpracy wybrał dwie ostatnie agencje.
Umowa z nimi obowiązywać będzie przez dwa lata. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 9,84 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Euvic Media i DSK z rządowym zleceniem na blisko 10 mln zł