Enea wybiera agencję do osbługi w social mediach
Spółka Enea prowadzi przetarg na wybór agencji do obsługi jej działań w mediach społecznościowych. Zamierza z nią współpracować przez rok.
Przetarg spółki Enea dotyczy obsługi profili oraz zapewnienia i wykorzystywania narzędzi, pozwalających na budowanie wizerunku marki oraz bezpośrednią aktywizację sprzedaży produktów i usług znajdujących się w portfelu spółek Grupy Enea, w środowisku mediów społecznościowych.
Agencja zajmie się m.in. budowaniem strategii obecności Grupy Enea w mediach społecznościowych, realizacją strategii, obsługą profili marki Enea w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube oraz - opcjonalnie - Twitter, Snapchat, Google+, Tik Tok itp. – w zależności od zmieniających się trendów).
Do zadań wybranej w przetargu firmy należeć będzie też przeprowadzanie raz na półrocze szkoleń z zakresu mediów społecznościowych dla wybranych uczestników z zakresu nowości, trendów, narzędzi, reklam oraz studium przypadków z Polski i zagranicy – kluczowych z punktu widzenia realizacji strategii obecności Grupy Enea w mediach społecznościowych. Ponadto zwycięska agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne w zakresie prowadzonych działań na poszczególnych kanałach, kompleksową obsługę i organizację konkursów, promocji lub loterii, przygotowywanie materiałów, koordynację koncepcyjną oraz adaptację treści na kanały społecznościowe przy projektach z zakresu działań public relations, reklamowych, marketingowych, sprzedażowych wykorzystywanych w takich środowiskach jak: strony www, aplikacje mobilne, blogi, e-mail marketing, reklamy tradycyjne, reklamy prasowe, telewizja.
Zajmie się też zakupem powierzchni reklamowej wykorzystywanej w serwisach społecznościowych samodzielnie oraz gdy zajdzie potrzeba przy współpracy z domem mediowym oraz prowadzeniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Przetarg trwa do 24 stycznia. Z wybraną agencją Enea będzie współpracować przez rok, począwszy od 1 kwietnia br.
Enea jest w trakcie przetargu reklamowego - walczą w nim m.in. Aplan Media, Albedo Marketing i GPD Agency.
Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję do osbługi w social mediach