SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

eMarketer obniża prognozę dla rynku reklamy w serwisach społecznościowych

2,18 miliarda dolarów zostanie w bieżącym roku wydanych na całym świecie na reklamy w serwisach społecznościowych.

To o 9 procent więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym - prognozuje firma eMarketer, która jeszcze w marcu zakładała tutaj 17-procentowy wzrost.

Tempo wzrostu ma zdecydowanie przyśpieszyć w kolejnych latach. Na 2010 rok analitycy eMarketera zakładają, że wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych zwiększą się na całym świecie o 18 procent (do 2,565 mld USD), a w roku 2011 o kolejne 12 procent (do 2,885 mld USD).

Główną przyczyną obniżenia prognozy jest sytuacja na rynku amerykańskim, gdzie firma zakłada 3-procentowy spadek nakładów w bieżącym roku (do 1,14 mld USD). Tymczasem poza USA nakłady mają wzrosnąć o 27 procent (do 1,04 mld USD).

Dołącz do dyskusji: eMarketer obniża prognozę dla rynku reklamy w serwisach społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl