11 mln puszek piwa Żubr w promocji „Dwa szybkie Żubry” (wideo)
Ruszyła tegoroczna loteria „Dwa szybkie Żubry” promująca piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”.
W ramach akcji do sprzedaży wprowadzono opakowania piwa Żubr oznaczone specjalnymi, czerwonymi grafikami: butelki (o pojemności 500 i 650 ml) oraz puszki (500 i 550 ml). Pod zawleczkami i kapslami wybranych znajdują się grafika i napis „Wygrałeś 2 Żubry 2020” i „2 Żubry 2020”.
Taką zawleczkę można w wielu sklepach wymienić na dwie puszki Żubra. W puli jest 5,5 mln zestawów dwóch puszek tego piwa.
Akcja zaczęła się 15 lutego i potrwa do końca czerwca, a gratisowe dwie puszki Żubra będzie można odbierać do końca lipca. Za realizację promocji we własnym zakresie odpowiada Kompania Piwowarska.
Zeszłoroczna odsłona loterii „Dwa szybkie Żubry” ruszyła z początkiem lutego.
Loteria „Dwa szybkie Żubry” wsparta kampanią reklamową
Tegorocznej promocji towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”. Jest utrzymana w konwencji charakterystycznej od wielu lat dla reklam Żubra: animowanych spotów i grafik pokazujących perypetie żubrów i innych zwierząt z puszczy.
W nowym spocie dwa żubry przebiegają przez polanę, przeszkadzając lisowi w polowaniu na bażanty.
Działania reklamujące piwo Żubr obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, za działania w internecie, PR oraz współpracę z influencerami - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.
W ramach poprzedniej kampanii piwa Żubr, realizowanej wspólnie z WWF Polska, na jego etykietach zamiast żubra zamieszczono zdjęcia wilka, rysia i sóweczki, co miało zwracać uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.
Dołącz do dyskusji: 11 mln puszek piwa Żubr w promocji „Dwa szybkie Żubry” (wideo)