SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek „Wprost”, zyskuje „Newsweek Polska”

Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w marcu br. "Gość Niedzielny" - najwięcej zyskał „Newsweek Polska”, a 24-proc. spadek zanotował "Wprost" - raport Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) w marcu 2010 roku wyniosła 147 879 egz., czyli o 0,5 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "GN" uplasowała się "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) ze sprzedażą ogółem na poziomie 134 114 egz. (spadek o 9 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 109 644 egz., notując 2 proc. wzrost sprzedaży.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 76 890 egz., który w marcu br. sprzedaż mniejszą aż o 24 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2009 r. 

marzec20102009
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż
ogółem
średni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Gość Niedzielny203 201147 879193 705146 465
Polityka192 761134 114220 056147 728
Newsweek Polska164 907109 644196 639107 659
Wprost160 37676 890200 247100 428
Przekrój85 29641 46891 98443 165
Przewodnik Katolicki35 85828 48532 23428 395
Gazeta Polska58 39225 97456 42025 222
Przegląd68 10022 37868 62022 272
Tygodnik Powszechny41 49018 97238 15118 741
 
2010marzecluty
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż
ogółem
średni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Gość Niedzielny203 201147 879196 114139 019
Polityka192 761134 114195 102134 315
Newsweek Polska164 907109 644171 726106 454
Wprost160 37676 890161 06876 914
Przekrój85 29641 46885 00040 045
Przewodnik Katolicki35 85828 48536 60728 372
Gazeta Polska58 39225 97458 22825 374
Przegląd68 10022 37868 10022 670
Tygodnik Powszechny41 49018 97238 77517 322


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była tradycyjnie "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w marcu 2010 r. zanotowała wzrost o 7 proc. i sprzedała się w ilości 329 204 egz.  

marzec20102009
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż
ogółem
średni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tygodnik Angora492 660329 204457 624308 479
Forum31 30817 76033 69116 827
 
2010marzecluty
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż
ogółem
średni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tygodnik Angora492 660329 204493 667339 513
Forum31 30817 76030 13317 610


 

Dołącz do dyskusji: Duży spadek „Wprost”, zyskuje „Newsweek Polska”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Elleonora
namawiamy znajomych na bojkotowanie WPROST. Dopiero szykujemy się z antykampanią!! Nowy właściciel zniszczył gazetę! Szkoda...
odpowiedź
User
krakus
i tak Wprost dużo sprzedaje, jak na poziom który reprezentuje pod nowymi rządami. Nic nie da przymilanie się do salonu Wyborczej, Polityki czy ITI. Wykształciuchy już mają swoje media, kolejne nie są im potrzebne.
odpowiedź
User
obiektywny
Wprost upada, z tygodnia na tydzień, nowy zespół, który "zarządza" tygodnikiem, rzemiosła chyba uczył się w "Naj" lub innym "Na Żywo". Szkoda, bo od 20 lat byłem wierny i jestem na etapie rozstania się, z tygodnikiem ;)
odpowiedź