Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów
Tylko ”Men's Health” zanotował w lutym br. wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów. Reszta tytułów straciła, a największym spadkiem zostało dotknięte “Logo”.
Liderem zestawienia pozostał “Men's Health” (Motor-Presse Polska). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika wyniosła w lutym br. 61 080 egz. Tytuł ten względem lutego ub.r. zyskał 3,5 proc. - to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na pozycji drugiej utrzymał się “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła o 17,33 proc. do 42 152 egz. Trzeci w rankingu był “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on spadek o 14,35 proc. do 42 090 egz.
W zestawieniu najwięcej (23,87 proc.) stracił plasujący się oczko niżej miesięcznik “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 36 494 egz.
“Stuff” i “Maxim Polska” (oba tytuły Ginza Media Group) miały łączone wydania styczniowo-lutowe. Sprzedaż ogółem tego numeru “Stuffa” wyniosła 15 640 egz., a “Maxim Polska” - 28 229 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61 080 | 59 015 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 42 152 | 50 990 |
Playboy | 42 090 | 49 147 |
Logo | 36 494 | 47 934 |
Forbes. Profit | 32 307 |
44 459 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. wszystkie magazyny zanotowały spadki. Największym, wynoszącym 41,68 proc., dotknięty został “Playboy”.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | luty | styczeń |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61 080 | 66 299 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 42 152 | 50 079 |
Playboy | 42 090 | 72 168 |
Logo | 36 494 | 44 534 |
Stuff | - | 15 640 |
Maxim Polska | - | 28 229 |
Forbes. Profit | 32 307 | 37 100 |
Dołącz do dyskusji: Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów