Dulux Visualizer reklamowany jako łatwy wybór kolorów (wideo)
W nowej kampanii reklamowej marki farb Dulux (produkowanych przez Akzo Nobel) promowane są aplikacja mobilna Dulux Visualizer i testery farb. Akcję przygotowały firmy marketingowe VML Poland i MediaCom Warszawa.
Aplikacja Dulux Visualizer pozwala w czasie rzeczywistym zobaczyć na ekranie telefonu komórkowego, jak będzie wyglądać ściana pomalowana farbą w wybranym kolorze. Umożliwia też łączenie kolorów, dobór barwy ze zdjęć np. do mebli oraz zapisywanie swoich projektów i dzielenie się nimi na portalach społecznościowych. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w wersjach na systemy operacyjne Android i iOS.
Z kolei tester farb Dulux Teraz jest dostępny w 153 odcieniach kolorów. Można go zamówić na stronie Dulux.pl.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa zaczęła się 21 marca. Jest realizowana w telewizji i internecie (m.in. aktywności w social media i współpraca z blogerami) oraz poprzez działania public relations.
Za adaptację spotu telewizyjnego na polski rynek i aktywności w internecie odpowiada agencja VML Poland, a za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Dulux Visualizer reklamowany jako łatwy wybór kolorów (wideo)