Drogeria Pigment rozmawia z seniorami o uczuciach w kampanii “Jak pielęgnować miłość”
Wystartowała kampania społeczna krakowskiej sieci drogerii Pigment, w której pracownicy firmy rozmawiają o uczuciach z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców.
Z okazji Walentynek oraz Dnia Kobiet Pigment zorganizował spotkania, podczas których pracownicy drogerii oraz seniorzy rozmawiali o tajemnicach pielęgnowania miłości. W ich efekcie powstało pięć filmów - każdy dotyka innego aspektu miłości, a cykl jest odpowiedzią na główne hasło kampanii.
Ponadto marka przygotowała dla seniorów warsztaty pielęgnacji oraz makijażu dla cery dojrzałej.
"Jak pielęgnować miłość' jest kontynuacją współpracy drogeryjnej marki z Domem Pomocy Społecznej im. L. i A. Helców, który zrzesza seniorów oraz samotne starsze osoby.
Kampania społeczna połączona jest również z konkursem w mediach społecznościowych. Marka od 10 lutego systematycznie udostępniać będzie kolejne odcinki filmów, a zadaniem użytkowników będzie odpowiedź na pytanie zadane w wideo. Kampanii towarzyszy hasztag #prawdziwamiłość.
Kampanię zrealizował wewnętrznie zespół drogerii Pigment.
Dołącz do dyskusji: Drogeria Pigment rozmawia z seniorami o uczuciach w kampanii “Jak pielęgnować miłość”