Dorota Rożek rzecznikiem prasowym w Prószyński Media
Z początkiem listopada Dorota Rożek, dotychczasowa szefowa redakcji literatury dziecięcej i młodzieżowej w Prószyński i S-ka, objęła funkcję rzeczniczki prasowej wydawnictwa Prószyński Media. Dołączyła tym samym do działu promocji książek, gdzie objęła też stanowisko specjalistki ds. PR.
Dorota Rożek pracę zawodową rozpoczęła w szkolnictwie (Zespół Szkół Księgarskich w Warszawie), następnie została wicedyrektorką Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Warszawie.
Potem pracowała jako dyrektorka ds. marketingu w Muzie Szkolnej i Oficynie Adam. W Wydawnictwie Szkolnym PWN była szefową zespołu projektowego, a w MAC Edukacja (obecnie Grupa Edukacyjna) - dyrektorką ds. marketingu.
Od 2007 roku pracowała m.in. jako kierowniczka działu marketingu w Wydawnictwie Lekarskim PZWL, następnie (od 2014 roku) w Wydawnictwie Zwierciadło jako szefowa projektów wydawniczych. Od połowy roku 2017 kierowała redakcją literatury dziecięcej i młodzieżowej w wydawnictwie Prószyński i S-ka.
Teraz prace związane z literaturą dla dzieci i młodzieży zostaną podzielone pomiędzy redakcję literatury polskiej i redakcję literatury zagranicznej.
Dorota Rożek jest z wykształcenia bibliotekoznawczynią. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu: marketingu, zarządzania wartością klienta, komunikacji w biznesie oraz na Uniwersytecie Warszawskim: literatura i książka dla dzieci i młodzieży wobec wyzwań nowoczesności.
Dołącz do dyskusji: Dorota Rożek rzecznikiem prasowym w Prószyński Media