Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls
Dorota Dróżdż awansowała w Telewizji Puls na stanowisko menadżera do spraw sprzedaży. To nowo utworzona funkcja w strukturach spółki.
Dróżdż będzie teraz odpowiedzialna nie tylko za zarządzanie pracą zespołu sprzedaży Telewizji Puls (to należało dotychczas do jej obowiązków), ale również za opracowywanie i realizację budżetu rocznego działu sprzedaży, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami i za bieżącą współpracę z działami handlowym brokera.
Będzie raportowała (podobnie jak do tej pory), do Justyny Ganczarek-Jach, dyrektora sprzedaży i marketingu TV Puls.
To kolejna już zmiana personalna w stacji. W lutym br. do zespołu dołączył Jan Frelek, obejmując stanowisko dyrektora rozwoju biznesu. Zaś na początku marca Małgorzata Szastak-Puczyłowska objęła funkcję affiliate marketing managera.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lutym br. udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,34 proc.
Dołącz do dyskusji: Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls