Dorota Bubka szefową kreacji w GoldenSubmarine
Na czele kreacji warszawskiej agencji GoldenSubmarine stanęła Dorota Bubka. Jako dyrektorka kreatywna będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu kreacji.
Dorota Bubka ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Od 2008 roku pracowała w czołowych polskich agencjach, zarówno sieciowych, jak i niezależnych. Na koncie ma projekty digitalowe, ATL i 360 zrealizowane m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Sprite, mBank, Alior Bank, ING, adidas, Volvo, Tymbark, Generali, LOT, Pepco, Play czy Polkomtel.
Pracowała m.in. w agencji Labcon (Group One) i Grey Group Polska.
- GoldenSubmarine to jedna z najstarszych i jedna z niewielu wciąż niezależnych agencji na rynku. Ma gigantyczne doświadczenie i mocny technologiczny background, co w dalszym ciągu jest dużą przewagą na tle konkurencji. Jednak to, co ujmuje mnie najbardziej to atmosfera - to niezwykle miłe obserwować, że ludzie lubią tu ze sobą pracować - zwłaszcza w tak niewdzięcznej i wymagającej branży, jak reklama - mówi Dorota Bubka.
W warszawskim oddziale GoldenSubmarine Dorota Bubka będzie kierować pracą 3 rozbudowanych zespołów kreatywnych. To w sumie 26 osób - copywriterów, grafików, art directorów, animatorów i motion designerów, tworzących na co dzień projekty dla takich klientów jak Wedel, Citi Handlowy, UPC, Grupa Żywiec czy Intersnack.
Dołącz do dyskusji: Dorota Bubka szefową kreacji w GoldenSubmarine