Desperados i Tyskie najpopularniejszymi piwami na Facebooku
Fanpage’e Desperadosa i Tyskiego mają najwięcej użytkowników wśród polskich stron marek piwnych na Facebooku. Natomiast najwięcej aktywnych fanów mają Redd’s i Żubr.
Z danych zebranych przez aplikację CatNapoleon.com wynika, że fanpage’e Desperadosa (Grupa Żywiec) i Tyskiego (Kompania Piwowarska) jako jedyne strony polskich marek piwnych na Facebooku mają po ponad 100 tys. użytkowników. Przy czym w ciągu ostatniego miesiąca stosunkowo najbardziej - o prawie 5 proc. - zwiększyły swoje zasięgi fanpage’e Żywca (Grupa Żywiec) i Żubra (Kompania Piwowarska).
Z kolei najaktywniejszych użytkowników na Facebooku mają Redd’s i Żubr (obie marki należą do Kompanii Piwowarskiej). Fani tej drugiej marki przez ostatni miesiąc zamieścili kilkakrotnie więcej komentarzy, wpisów i like’ów niż wcześniej. Z drugiej strony spadła aktywność użytkowników fanpage’y Drevnego Kocura i Carlsberga.
Wskaźnik SII (Social Interaction Index) pokazuje poziom aktywności użytkowników danego fan page’a, czyli stosunek liczby publikowanych przez nich postów, komentarzy i like’ów (zakładając różne wagi dla każdego z tych typów aktywności ) do liczby użytkowników tego fan page’a.
Dołącz do dyskusji: Desperados i Tyskie najpopularniejszymi piwami na Facebooku