SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DDOB kupiła Szeri Szeri, zostają Michał Łubisz i Mateusz Krogulec

Platforma DDOB zrzeszająca twórców internetowych (należąca do Grupy AdNext) kupiła agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Agencja zmieni nazwę na Szeri by DDOB, w jej kierownictwie pozostają Michał Łubisz i Mateusz Krogulec.

DDOB tłumaczy, że fuzja z Szeri Szeri pozwala rozszerzyć działalność i grupę docelową oraz stworzyć wspólną ofertę obejmującą influencer marketing i social media. Nie podano, ile zapłaciła za udziały Szeri Szeri. Wiadomo natomiast, że przejęła 100 proc. udziałów, a Szeri Szeri w ub.r. miała 5 mln zł wpływów.

- Poszerzenie kompetencji to ważny element strategii rozwoju DDOB. Planujemy otwarcie platformy na nowe rynki, przyspieszanie rozwoju społeczności oraz rozszerzenie funkcjonalności o współtworzenie treści na zasadach crowdsourcingu - komentuje Bartek Sibiga, założyciel DDOB. - Chcemy jeszcze intensywniej stawiać na budowę kompetencji z zakresu influencer marketingu 360, dzięki czemu usługi oferowane przez DDOB będą jeszcze bardziej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów, a także zrzeszanych przez nas twórców - zapowiada.

Szeri Szeri działa od 2013 roku. Do tej pory funkcjonowała jako broker marketingowy obsługujący blogi. Teraz zmienia nazwę na Szeri by DDOB i będzie pozycjonowana jako agencja influencer marketingu i social media.

W kierownictwie spółki pozostaną Michał Łubisz jako prezes i Mateusz Krogulec, dołączy do nich prezes DDOB Bartłomiej Sibiga.

DDOB zarządza platformą społecznościową zrzeszającą 70 tys. twórców internetowych. Działający w niej system umożliwia łączenie twórców z reklamodawcami w celiu optymalnej realizacji kampanii. Ponadto firma ma własne studio produkcyjne.

W ub.r. DDOB zanotowała 3,99 mln zł wpływów ze sprzedaży i 353,9 tys. zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: DDOB kupiła Szeri Szeri, zostają Michał Łubisz i Mateusz Krogulec

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EXPERT
INFLUENCER MARKETING ZDECH W 2017 ROKU
0 0
odpowiedź
User
KreatywnyUmysl
News o niczym: nic ciekawego, żaden game changer ten DDOB, Szeri nie robi nic ciekawego od lat.
0 0
odpowiedź
User
Whysosocial
News o niczym: nic ciekawego, żaden game changer ten DDOB, Szeri nie robi nic ciekawego od lat.


Nie musi robić ciekawego, ważne, że skutecznie i na dużą już całkiem skalę :-)
0 0
odpowiedź