SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lethe inwestuje w DDOB. Agencja chce mocnej wejść w ecommerce

Lethe - polska sieć sklepów online i twórca rozwiązań technologicznych dla ecommerce - objęła 44 proc. udziałów w platformie dla influencerów Daily Dose of Beauty (DDOB).

Jakub Chmielniak, CEO Lethe, objął mniejszościowy pakiet udziałów w Daily Dose of Beauty (DDOB). Pozostałymi udziałowcami pozostają prezes spółki Bartek Sibiga (50 proc.) i Mateusz Krogulec, co-owner Szeri by DDOB (5 proc.) i Aleksandra Szkiłądź (1 proc.). Kwota transakcji nie została ujawniona.

- Wartość która wiąże się z wieloletnim doświadczeniem i bazą influencerów DDOB jest dla nas ogromna. Obecnie influencerzy odpowiadają za kilkanaście procent z 50 mln złotych przychodu naszej grupy. Celem akwizycji jest pozyskanie dodatkowych kompetencji influencerskich i rozległej sieci kontaktów. Inspirujemy się przede wszystkim rynkiem chińskim, stworzyliśmy ecommercową aplikację livestreamingową Corner, przy promocji której wykorzystamy bazę twórców DDOB. Obecnie agencja DDOB to blisko 10 mln przychodu i zdrowy biznes oparty na technologii. Unikalny panel i praca w oparciu o dane przekonała mnie do inwestycji - komentuje Jakub Chmielniak.

Lethe to firma specjalizująca się w rozwijaniu rozwiązań technologicznych dla własnych sklepów ecommerce takich jak Carpatree, Aloha from Deer czy Mr Gugu & Miss Go. Dodatkowo Lethe posiada własną szwalnię i magazyn.

DDOB stawia na ecommerce

Bartek Sibiga planuje do końca 2022 roku osiągać 40 proc. przychodu spółki z działań ecommerce, które tworzy na bazie kompetencji specjalistów Lethe.

- Uruchomiliśmy sklep DDOB w całości promowany przez influencerów, udało się nam rozpocząć sprzedaż kosmetyków kolorowych, planujemy wprowadzenie własnej marki tworzonej we współpracy z jedną z gwiazd Internetu ale ze względu na Covid-19 musieliśmy przesunąć plany na przyszły rok. Model agencyjny jest wolno skalowalny i pozwala na wzrost do ograniczonego poziomu obrotu i rentowności. Dzięki rosnącemu znaczeniu rozliczeń w modelu performance chcemy znacząco poprawić rentowność firmy i skalować obroty poprzez influencerów zrzeszonych na naszej platformie - komentuje Sibiga.

DDOB jest platformą społecznościową dla influencerów zrzeszająca ponad siedemdziesiąt tysięcy młodych liderów opinii. Została założona w 2016 roku, jesienią 2018 roku przejęła agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Posiada także własne studio produkcyjne

W 2019 roku DDOB zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 101,7 proc. do 8,33 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 202,1 tys. zł straty do 76,5 tys. zł zysku. W DDOB od lipca br. udziałowcem była Grupa AdNext, jednak Bartek Sibiga odkupił od firmy udziały, stając się właścicielem 95 proc. DDOB.

Dołącz do dyskusji: Lethe inwestuje w DDOB. Agencja chce mocnej wejść w ecommerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl