Daniel Marciniak szefem nowego działu design & content w Ogilvy
Daniel Marciniak został szefem działu design&content skupiającego designerów oraz web&motion designerów, utworzonego w ramach działu kreacji w agencji reklamowej Ogilvy. Nowa struktura ma zapewnić materiały wizualne do wszystkich realizowanych przez agencję kampanii.
- Zadaniem działu design & content jest tworzenie rozwiązań wizualnych na pograniczu komunikacji i designu, przeznaczonych głównie do mediów digitalowych. Bardzo cenię doświadczenie Daniela Marciniaka w tworzeniu komunikacji, zaawansowaną wiedzę z obszaru motion design oraz umiejętność tworzenia wysokiej jakości contentu video, dlatego też jestem przekonany, że doskonale sprawdzi się, stając na czele tej struktury - mówi Maciej Twardowski, executive creative director Ogilvy.
Daniel Marciniak w Ogilvy pracuje od ponad półtora roku, wcześniej współpracował z DDB & Tribal, VML, Agencją 2012.
W swojej karierze zawodowej pracował m.in. dla: McDonald's, Lay's, LOT, PZU, Orange, nju mobile, Decathlon, Philips, Vanish, Bayer, mBank, BGŻ BNP Paribas, Dewar’s, Nobile, High&, Aviva, Allegro, Gameset i innych. Jest współtwórcą kampanii "Do ostatniego drzewa", realizowanej dla Greenpeace Polska, która została nagrodzona na najważniejszych festiwalach kreatywnych na świecie (Cannes Lions International Festival of Creativity – 13 statuetek, D&AD – 4 statuetki, The One Show – 5 statuetek i wyróżnienie).
Jest absolwentem Wydziału Grafiki Warszawskiej ASP.
Dołącz do dyskusji: Daniel Marciniak szefem nowego działu design & content w Ogilvy