"Danie na ciepło" - nowa linia Bonduelle od Czteryczwarte
Na rynek trafiła nowa linia produktów marki Bonduelle - "Danie na ciepło". Za jej projekt odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.
Linię "Danie na ciepło" tworzą produkty przeznaczone do spożycia na ciepło w formie dania, w tym Polska fasolka po bretońsku, Teksańska fasolka "Cayenne”, Amerykańska fasolka barbecie, Meksykańskie chili con carne oraz indyjska fasolka curry. Zostały one wyodrębnione spośród dotychczasowej oferty warzyw apertyzowanych marki Bonduelle.
Linia jest dostępna w puszkach oraz słoikach, które w sklepach można znaleźć wśród dań gotowych. Głównym elementem graficznym jest sama potrawa przedstawiona na talerzu z ornamentami nawiązującymi do specyfiki produktu, czyli kraju, z którego receptura pochodzi. Projekt wzbogacono o rozwiązania i elementy wprowadzające kontekst domowy, takie jak łyżka, odpowiednie tło czy zeszyt z przepisem na tyle etykiety.
Stworzenie linii "Danie na ciepło" to początek dłuższej współpracy Czteryczwarte Brand Design z Bonduelle.
Dołącz do dyskusji: "Danie na ciepło" - nowa linia Bonduelle od Czteryczwarte