Dan Cake zachęca, by w święta sięgnąć po gotowe ciasta
W najnowszej kampanii marka Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
- Najnowsza bożonarodzeniowa kampania skupia się na całkowitej afirmacji konsumenckich przyzwyczajeń. Klienci samodzielnie wypiekają ciasta na Święta, ale też korzystają z tych kupionych w sklepie. Do tego jednak… niechętnie się przyznają przed bliskimi. My natomiast chcemy wesprzeć konsumentów i zdjąć presję, jaka pozornie na nich ciąży, ponieważ tak naprawdę nikomu nie przeszkadzają zakupione wypieki. Szczególnie gdy smakują jak domowe - komentuje Maciej Bojda, creative lead, agencja Ancymony.
Kampania jest obecna w displayu, na platformach VOD (TVP, TVN, Polsat), w mediach społecznościowych. Działania będą prowadzona także w aplikacjach Blix, Moja Gazetka i Listonic. Dodatkowo, kampania będzie wspierana przez cyfrowe nośniki reklamowe umieszczone w centrach handlowych w całej Polsce.
Świąteczne działania pod hasłem „Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują” przygotowała agencja Ancymony, która odpowiada za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej kampanii.
Agencja odpowiada także za komunikację marki Dan Cake w mediach społecznościowych oraz działania public relations. Spot oraz sesja zdjęciowa zostały zrealizowane przez Key Story. Kampanię digital indoor obsługuje AMS i Clear Channel. Za kampanię mediową i budowanie zasięgów odpowiada w digitalu odpowiada Value Media.
Dołącz do dyskusji: Dan Cake zachęca, by w święta sięgnąć po gotowe ciasta