Cyfrowa kampania Visy zachęca do płatności online
Visa Europe rozpoczyna świąteczną cyfrową kampanię reklamową,której celem jest przekonanie konsumentów, że internetowe płatnościsą bezpieczne.
Do końca grudnia reklamy w ramach kampanii będą pojawiać się nastronach sklepów internetowych takich jak Kelkoo, Virgin iPricerunner - informuje serwis Brand Republic.
Opartą o banery kampanię przygotowała agencja marketingowaInferno. Kładzie ona nacisk na ofertę polegającą na tym, żekonsument jest zabezpieczony w przypadku gdy nie otrzyma produktu,za który zapłacił kartą Visa lub padnie ofiarą internetowegooszustwa.
Visa Europe stworzyła również nową stronę internetową(consumer.visaeurope.com), która na początek ma się koncentrować napodróżach, zakupach oraz internetowym bezpieczeństwie w okresieprzedświątecznym. W serwisie można znaleźć m.in. porady dotyczącerobienia zakupów od zajmujących się modą dziennikarzy magazynów'Grazia' i 'Look'. Portal promuje także współpracę Visy z zakupowymserwisem społecznościowym ThisNext.
"Nasza internetowa kampania przekazuje wiadomość, że jeśli robisię zakupy w sieci to nie ma bezpieczniejszego sposobu płatnościniż z kartą Visa. Nasza strona internetowa jest miejscem, w którymludzie mogą znaleźć więcej informacji i porad dotyczących kupowaniaonline i korzystania z kart płatniczych za granicą" - stwierdziłMariano Dima, wiceprezes ds. marketingu w Visa Europe.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Cyfrowa kampania Visy zachęca do płatności online