Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn
W kwietniu 2015 roku prawie wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”, a liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 59 896 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 1,09 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 3,94 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 38 378 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 11,98 proc. do 25 523 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 3,72 proc. do 22 250 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. poszedł do góry o 8,80 proc. do poziomu 24 164 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 420 |
59 896 |
59 896 |
98 431 |
60 554 |
60 554 |
Playboy |
70 000 |
38 378 |
38 378 |
70 000 |
36 993 |
36 923 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
60 000 |
25 523 |
25 523 |
60 000 |
28 996 |
28 996 |
Logo |
58 000 |
24 541 |
22 250 |
62 300 |
24 826 |
23 109 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
64 992 |
26 305 |
24 164 |
42 245 |
24 389 |
22 210 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej (8,80 proc.) zyskał „Playboy”. Straciło tylko „Logo” - było to 15,68 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 420 |
59 896 |
59 896 |
98 000 |
56 094 |
56 094 |
Playboy |
70 000 |
38 378 |
38 378 |
70 000 |
35 275 |
35 275 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
60 000 |
25 523 |
25 523 |
60 000 |
25 980 |
24 980 |
Logo |
58 000 |
24 541 |
22 250 |
58 000 |
28 354 |
26 388 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
64 992 |
26 305 |
24 164 |
70 369 |
35 643 |
33 495 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn