SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

comScore: prawie 35 mln brytyjskich internautów ogląda wideo online

34,7 miliona brytyjskich internautów obejrzało w listopadzie ubiegłego roku nieco ponad 6 miliardów klipów wideo online.

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w omawianym miesiącu miało miejsce prawie 964 miliony sesji oglądania klipów, co dało średnią 6 klipów na jedną sesję.

Czołową własnością z treściami wideo online były strony należące do Google (głównie YouTube) - 428 milionów sesji i 30,4 miliona unikalnych użytkowników. Kolejne były strony BBC (46,8 mln sesji, 9,9 mln użytk.), Vevo (41,4 mln sesji, 9,8 mln użytk.), Facebook (28,2 mln sesji, 8,8 mln użytk.) i Dailymotion (13,1 mln sesji, 3,4 mln użytk.).

Z danych comScore wynika również, że w listopadzie 2010 roku 23 miliony internautów z Wielkiej Brytanii obejrzało 527 milionów reklam wideo, co dało średnią 23 reklam na jednego użytkownika.

Do największej grupy internautów - 7,2 miliona - dotarła SpotXchange Video Network, wyprzedzając Google (5,8 mln), Joost Video Network (5,8 mln), ITV (4,6 mln) i Crosspoint Media (4,3 mln). Za to najwięcej reklam wyświetliła ITV (62,6 mln).

Dołącz do dyskusji: comScore: prawie 35 mln brytyjskich internautów ogląda wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl