„Łączy nas smak jedności” w kampanii Coca-Coli na Euro 2020 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju Coca-Cola związana z piłkarskim Euro 2020. Akcja obejmuje promocję z naklejek Panini z czołowymi piłkarzami.
Kampania Coca-Cola dotycząca Euro 2020 jest realizowana pod hasłem „Łączy nas smak jedności”. Spoty z kampanii przypominają, że turniej został przełożony o rok z powodu epidemii, pokazują też, jak promowany napój towarzyszy różnym osobom podczas przeżywania wspólnych emocji piłkarskich.
W ramach akcji do sprzedaży trafiła specjalna seria półlitrowych butelek napojów Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Fanta i Sprite. Pod etykietami są naklejki z kolekcji Panini przedstawiające zawodników, którzy zagrają na Euro 2020.
Coca-Cola to jeden z globalnych partnerów marketingowych Euro 2020.
W Polsce za obsługę reklamową Coca-Coli odpowiadają firmy marketingowe McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (aktywności w internecie), Mediacom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7Communication (działania PR).
Działania reklamujące Coca-Colę obejmują najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Dołącz do dyskusji: „Łączy nas smak jedności” w kampanii Coca-Coli na Euro 2020 (wideo)
-Robert Lewandowski
-Robert Lewandowski
-Nikolas Sule
-Nikolas Sule
-Andrea Belotti