Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia
Marką, o której najczęściej rozmawiają Amerykanie jest Coca-Cola.
Tak wynika z rankingu opracowanego przez firmę Keller Fay Group, która analizowała rozmowy przeprowadzane przez 25.142 konsumentów między styczniem a sierpniem bieżącego roku - informuje serwis Adweek.
Główny rywal Coca-Coli jakim jest Pepsi znalazł się na miejscu czwartym, ustępując pola markom telekomunikacyjnym AT&T i Verizon. Pierwszą piątkę zamknęła natomiast sieć supermarketów Wal-Mart.
O ile pierwszą dwudziestkę rankingu Keller Fay Group zdominowały marki działające w branży technologicznej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej, to 32 procent wszystkich rozmów dotyczyło dóbr konsumenckich i firm działających w sektorze handlowym.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia