SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Co i kiedy w ramówce Metro? Szczegółowy program nowego kanału Agory

W piątek, 2 grudnia br. nadawanie rozpocznie Metro - nowy kanał telewizyjny produkowany przez Green Content, spółkę z Grupy Agora. Program stacji opiera się na dwóch filarach: ofercie filmowo-serialowej oraz produkcjach dokumentalnych poświęconych stylowi życia.

Codziennie o 5.30 Merto pokazywać będzie wędkarski program „Wędkarstwo, nasze hobby”, następnie od poniedziałku do piątku o 6.05 widzowie zobaczą godzinny muzyczny program „Złote przeboje na dzień dobry”. Jest to audycja Telewizji Metro i radia Złote Przeboje, którą na zmianę prowadzić będą Jerzy Elvis Telesiński i Jarosław Budnik. W programie będzie można usłyszeć sprawdzone polskie i zagraniczne hity muzyczne lat 80. oraz nowości.

Pasmo w dni powszednie od 7.10 do 7.40 wypełnią seriale animowane dla dzieci, potem stacja pokazywać będzie premierowe odcinki 5-minutowego programu informacyjnego „Wideorozmowy”.

O 7.45 w dni powszednie będzie można oglądać rosyjski magazyn interwencyjny „Spożywczaki”, o 12.45 - program poradnikowy „Pokonaj siebie”, o 13.10 i 13.45 - kulinarny program „30 minut Jamiego”, o 14.20 - komediowy serial „Cztery poziomo”, o 14.50 - program rozrywkowy „Mr T i granice głupoty”, o 15.20 - polski program podróżniczy „Maluchem przez Afrykę”, w którym podróżnicy zwiedzają afrykański kontynent podróżując fiatem 126 p, o 15.55 - dokument „Niebezpieczne drogi” (tylko w poniedziałki i wtorki),  o 17.00 - dokumentalny program „Wielkie przeprowadzki”, o 17.30 - program poradnikowy „Domowy remont”, o 18.00 - dokument „Wielkie projekty S8”, a o 19.05 (w piątki o 19.10) - amerykański serial SF „Pod kopułą”.

Od poniedziałku do piątku po 20.00 stacja pokazywać będzie filmy fabularne - jeden o 20.05, a drugi o około 22.00.

Grubo po północy w ramówce Metro znajdzie się pasmo filmów dokumentalnych, a w nocy z czwartku na piątek stacja pokazywać będzie 10-minutowy program publicystyczny „Crashtest”. Dominika Wielowieyska rozmawia w nim z osobowościami świata polityki i kultury na temat bieżących wydarzeń politycznych i społecznych. Rozmowa odbywa się podczas przejażdżki samochodem po Warszawie, który prowadzi dziennikarka.

W paśmie od 2.00 do 5.00 będzie można śledzić muzyczny pogram „Złote przeboje na dobranoc”, który pokazywany będzie również w weekendy od 4.00 do 5.00. Prezentowane będą w nim teledyski polskich i światowych artystów.

Inaczej przedstawia się ramówka Metro w weekendy. W soboty od 6.25 do 7.20 i w niedziele od 7.00 do 8.20 stacja pokazywać będzie pozycje skierowane dla dzieci. W soboty po animacjach widzowie będą mogli oglądać przyrodniczy serial „Największe i najgroźniejsze”.

W weekendy o 8.20 pokazywany będzie kolejny przyrodniczy serial - „Zabójcza sześćdziesiątka”. W soboty o 8.55 będzie można oglądać dokument „Łowca cudów”, a godzinę później pokazywany będzie dokument „Ekskluzywny rejs”, a o 14.05 - polski program publicystyczny „P.I.W.O”, na temat którego nadawa nie udostępnił jeszcze żadnych informacji. Z kolei w niedziele o 8.55 w ramówce znajdzie się dokument „Dzika pogoda według Richarda Hammonda”.

W soboty od 14.55 do 18.30 i w niedziele od 12.00 do 18.30 ramówkę stacji wypełnią filmy, które pokazywane będą również od 20.00 do godzin nocnych. Z kolei w oba dni o 18.30 Metro pokazywać będzie rozrywkowy format „Szmal za szmelc”, a w soboty o 19.00 - godzinne filmy dokumentalne.

Kanał Metro, którego nadawcą jest Green Content (spółka należąca do Agory), wystartuje w piątek 2 grudnia br.

Nowy kanał Agory będzie kanałem uniwersalnym o profilu filmowo-dokumentalno-lifestyle’owym, skierowanym do szerokiego grona odbiorców. Metro trafi na uruchomiony w sierpniu ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej, a także będzie dystrybuowany satelitarnie i w sieciach kablowych.

Na starcie spółka Green Content zainwestowała w propozycje programowe 10 mln zł. Docelowo nadawca planuje przeznaczyć na program nawet trzy razy tyle - od 20 do 30 mln zł. Agora zakłada, że kanał Metro będzie rentowny z chwilą przekroczenia 1 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Próg ten ma zostać przekroczony po 4-5 latach od rozpoczęcia nadawania.

Kanał ma już dedykowaną stronę internetową metro.tv, ale na razie witryna odsyła na stronę główną Gazeta.pl. Promocja startu Metra obejmie media własne Agory. Spółka planuje także na grudzień kampanię reklamową, ale o szczegółach nie chce informować.

Sprzedażą czasu reklamowego w stacji zajmie się Polsat Media.

Metro to jeden z czterech nowych kanałów na multipleksie MUX-8. Obecnie nadają już Zoom TV i Nowa TV, w grudniu wystartuje także kanał WP.

Dołącz do dyskusji: Co i kiedy w ramówce Metro? Szczegółowy program nowego kanału Agory

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Tyle, że zachodzi pytanie : PO CO TO KOMU? Np: jak ktoś chce sobie posłuchać złotych przebojów, niech włączy radio. Pani Dominiki i tak już za dużo jest w TOK FM, ale spoko będzie w nocy, więc i tak nikt nie będzie oglądał. A te filmy o 20 i 22 to jak rozumiem z stacji TV w której mają udziały czyli Stopklatki i zamkniętego Kinoplexu.
Doczekaliśmy czasu gdy możemy mówić telewizyjnym wysypisku śmieci, miejsce to zapełnia się w ostatnim czasie coraz większymi pseudo stacjami telewizyjnymi. Odpady atomowe.
0 0
odpowiedź
User
A
Podsumowaniem oferty tej stacji jest "życzeniowy" program "Szmal za szmelc". Chciejstwo czy samoocena?
0 0
odpowiedź
User
Kama
No i ten rosyjski magazyn interwencyjny O_o
0 0
odpowiedź