Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał we wrześniu 2007
sprzedaż ogółem na poziomie 91 301 egz. (88 770 egz. w analogicznym
okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat
sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych
przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Men's Health
Polska) - 71 066 egz. (wzrost o 8,3 proc.) a na trzecim magazyn
shoppingowy "Logo" (Agora) - 63 062 egz. (spadek o 17,4
proc.).
wrzesień |
|
2007 |
2006 |
ZKDP |
Sprzedaż
ogólem |
CKM |
91301 |
88770 |
Men's Health
Polska |
71066 |
64119 |
Logo |
63062 |
76366 |
Playboy |
59984 |
58397 |
2007 |
|
wrzesień |
sierpień |
ZKDP |
Sprzedaż
ogólem |
CKM |
91301 |
93688 |
Men's Health
Polska |
71066 |
- |
Logo |
63062 |
63579 |
Playboy |
59984 |
74777 |
We wrześniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -
największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 34 738 egz.
(w analogicznym okresie 2006 roku - 36 066 egz.). Na drugim miejscu
znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 827 egz. (rok
wcześniej 25 106 egz.).
wrzesień |
|
2007 |
2006 |
ZKDP |
Sprzedaż
ogólem |
Forbes |
34738 |
36066 |
Manager Magazin |
29827 |
25106 |
2007 |
|
wrzesień |
sierpień |
ZKDP |
Sprzedaż
ogólem |
Forbes |
34738 |
43340 |
Manager Magazin |
29827 |
28230 |
Dołącz do dyskusji: CKM liderem, Manager Magazin goni Forbes