SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CKM liderem, Manager Magazin goni Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał we wrześniu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 91 301 egz. (88 770 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Men's Health Polska) - 71 066 egz. (wzrost o 8,3 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 63 062 egz. (spadek o 17,4 proc.).

wrzesień

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 91301 88770
Men's Health Polska 71066 64119
Logo 63062 76366
Playboy 59984 58397


2007

wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 91301 93688
Men's Health Polska 71066 -
Logo 63062 63579
Playboy 59984 74777

We wrześniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 34 738 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 36 066 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 827 egz. (rok wcześniej 25 106 egz.).

wrzesień

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 34738 36066
Manager Magazin 29827 25106


2007

wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 34738 43340
Manager Magazin 29827 28230

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, Manager Magazin goni Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl