SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chris Boothe jako global brand president w Spark Foundry

Chris Boothe został powołany na stanowisko global brand president Spark Foundry, sieci domów mediowych należących do Publicis Media (Publicis Groupe). Poprzednio stanowisko to zajmował Brian Terkelsen.

Jedncześnie Chris Boothe będzie nadal pełnił funkcję dyrektora generalnego w Spark Foundry USA. Jako global brand president będzie raportował do Steve'a Kinga, prezesa Publicis Media i Tima Jonesa, prezesa Publicis Media Americas.

Terkelsen ustąpił ze stanowiska globalnego prezesa Mediavest (poprzednia nazwa Spark Foundry) w lutym 2017 roku. Mediavest został zastąpiony przez Spark Foundry latem ub.r.

Boothe skoncentruje się na skalowaniu oferty marki Spark Foundry w ponad 60 globalnych biurach w 35 krajach. Pod jego kierownictwem Spark Foundry USA zdobył wielu nowych klientów, w tym Audible, KFC, USAA i Southwest Airlines.

Chris Boothe pracuje w Publicis Groupe od 30 lat. Dotychczas był odpowiedzialny za strategię, inwestycje, działalność międzynarodową, rozwój biznesu, globalne działania produktowe i agencyjne.

Dołącz do dyskusji: Chris Boothe jako global brand president w Spark Foundry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl