SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour Polska współpracuje z Google przy sprzedaży internetowej i mobilnej

Sieć handlowa Carrefour zaczyna bliską współpracę z Google na rynku polskim. Chce wykorzystać unikalne narzędzia i know how internetowego giganta, żeby zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, także na urządzaniach mobilnych.

W ramach współpracy Google udostępni Carrefourowi swój know-how oraz unikalne narzędzia w zakresie cyfryzacji, nowych technologii i sztucznej inteligencji, a Carrefour podzieli się doświadczeniem w zakresie produktów, zarządzania sklepami tradycyjnymi i internetowymi oraz danymi pochodzącymi z internetu i mobile’u.

Ponadto Google będzie prowadzić dla pracowników Carrefoura szkolenia i warsztaty dotyczące kompetencji cyfrowych.

Dla Carrefoura współpraca z Google ma trzy główne cele: zwiększeniu zakupów i portfela użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, rozwój zautomatyzowanej komunikacji i nowych rozwiązań technologicznych oraz digitalizację działalności i zmaksymalizowanie oddziaływania marki Carrefour w sieci.

- Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupy na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez internet - zapowiada Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. serwis Carrefour.pl zanotował 1,35 mln realnych użytkowników i 9,47 mln odsłon.

- Łączymy siły i nasze know-how, zarówno w obszarze digitalu, jak również handlu detalicznego, aby zrewolucjonizować polski rynek w trzech wymiarach: handlu internetowego, mobilnego oraz, aby wzmocnić pozycję naszej marki w internecie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści nie tylko polskim klientom, ale także całemu rynkowi detalicznemu w Polsce - dodaje Christophe Rabatel.

Grupa Carrefour i Google globalne partnerstwo ogłosiły w czerwcu ub.r. Zapowiedziały wtedy, że stworzą wspólne laboratorium innowacji, a oferta Carrefoura pojawi się we francuskiej wersji Asystenta Google.

W Polsce do Carrefoura należy prawie 900 sklepów: hiper- i supermarketów oraz sklepów osiedlowych i specjalistycznych, a także 20 centrów handlowych oraz ponad 40 stacji paliw. W grudniu 2017 roku firma w warszawskiej galerii handlowej Promenada uruchomiła hipermarket, który uznaje za swój najnowocześniejszy w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Carrefour Polska współpracuje z Google przy sprzedaży internetowej i mobilnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl