Cannes Lions 2014: McDonald's creative marketerem roku
Firma McDonald's odbierze wyróżnienie "2014 Creative Marketer of the Year Award" na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Wyróżnienie jest przyznawane reklamodawcom wyróżniającym się poprzez "inspirowanie innowacyjnego marketingu swoich produktów na świecie na wielu platformach oraz zachęcanie do kreatywności w komunikacji swoich marek tworzonej przez pracujące dla nich agencje".
Po raz pierwszy McDonald's został nagrodzony w Cannes w 1979 roku. Od tamtego czasu firma zgarnęła na festiwalu w sumie 77 nagród w różnych kategoriach.
61. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 15-21 czerwca 2014 r. Ostatniego dnia na specjalnej gali wyróżnienie "2014 Creative Marketer of the Year Award" odbierze Steve Easterbrook, senior executive vice president i global chief brand officer w McDonald's.
W ubiegłym roku tytuł ten przypadł firmie Coca-Cola. Wcześniej wyróżnienie funkcjonowało pod nazwą "Advertiser of the Year Award", a otrzymywały je Mars (2012), IKEA (2011), Unilever (2010), Volkswagen (2009), Procter & Gamble (2008), Honda (2007), Adidas (2006), Sony (2005), BMW (2004), Nike (2003), Swatch (2002) i Anheuser Busch (2001).
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2014: McDonald's creative marketerem roku