SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burda też stawia na aktywnych czytelników. Debiutuje magazyn „Fit & Forma”

Grupa Burda również chce zawalczyć o czytelników ceniących aktywny tryb życia. We wtorek 21 kwietnia  br. do sprzedaży trafi wydanie specjalne z linii „Focus Extra” pod tytułem „Fit & Forma”.

Magazyn przeznaczony  jest dla osób, głównie panów, zainteresowanych tematem utrzymania formy fizycznej, a także dbania o rozwój mentalny i intelektualny.

- Odpowiadamy na potrzeby rynkowe, rosnące zainteresowanie zarówno w obszarze szeroko pojętego  fitnessu -  dbałości o formę fizyczną, jak też rozwoju intelektualnego - wykorzystując nasze kompetencje jako wydawca magazynów „Coaching” i „Coaching Extra” - mówi Wirtualnemedia.pl Edyta Pudłowska, dyrektor wydawnicza w Burdzie.

Pismo „Fit & Forma” podzielone zostało na trzy zasadnicze działy: „Ciało”, „Umysł” i „Siła woli”. W sekcji „Strefa relaksu”, która jest ich uzupełnieniem, czytelnicy znajdą materiały związane z motoryzacją, stylem czy seksem.

W pierwszym numerze pojawi się m.in. materiał treningowy przygotowany przez Tomasza Choińskiego, wywiady z Mariuszem Czerkawskim i Mają Włoszczowską, sylwetki męskich ikon stylu, materiały o technikach medytacji czy rynku erotycznych gadżetów.

Wydanie liczyć będzie 140 stron, ukaże się w nakładzie 45 tys. egz. i w cenie 10,99 zł. Redaktorem prowadzącym pisma został Artur Górski.

Magazyn „Fit & Forma” pozostanie w sprzedaży do 1 lipca 2015 roku. Czy tytuł będzie się ukazywać regularnie? - Jesteśmy przygotowani na taką ewentualność - mówi nam Pudłowska.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Debiut pisma wpisuje się w trend rozwoju rynku mediów o tematyce aktywnego życia - od czwartku 16 kwietnia br. nadaje kanał TVN Meteo Active, a w czerwcu br. w sprzedaży pojawi się miesięcznik dla kobiet „Be Active”, którym pokieruje Ewa Chodakowska .

Obecnie na rynku jest jeden popularny magazyn dla mężczyzn poświęcony aktywnemu życiu. To wydawany przez Motor-Presse Polska miesięcznik „Men’s Health”, który w styczniu br. miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 58 703 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Burda też stawia na aktywnych czytelników. Debiutuje magazyn „Fit & Forma”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
14 stron...:D
0 0
odpowiedź
User
yo
co to kurka za tytuł?!
0 0
odpowiedź
User
dziwy
"Wydanie liczyć będzie 114 stron, ukaże się w nakładzie 45 tys. egz." Zaskakujący jest nakład. Gazety niszowe o fotografii, które wychodza w nakładzie 8 tys. moge kupic dosłownie wszędzie, gdzie tylko nie wejdę to zawsze ją dostanę. To przy 45 tys. egz. chyba będzie można ją kupić w Biedrze, Lidlu i Tecso...
0 0
odpowiedź