805 tys. widzów „BrzydUli”. Jesienią nowe odcinki
Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 805 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła lepiej od TV Puls i TTV, ale słabiej od TV4. Wpływy z reklam wyniosły 41,35 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki produkcji trafią na antenę w jesiennej ramówce.
Nowe odcinki „BrzydUli” Siódemka emitowała w dni powszednie o godz. 20.00, w okresie od 5 października 2020 roku do 21 maja 2021 roku. Średnia widownia telenoweli wyniosła 805 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 5,57 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 5 października. Śledziło go średnio 1,10 mln osób.
Podczas nadawania „BrzydUli” Siódemka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który ma 6,29 proc., trzecie miejsce należy do TV Puls (3,76 proc.), a czwarte - do TTV (1,36 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka zdecydowanie wygrała ze swoimi konkurentami.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „BrzydUli” wyniosły 41,35 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Telenowela miała zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.
W tytułowej roli ponownie występuje Julia Kamińska. Do obsady powrócili m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. W kontynuacji „BrzydUli” nie brakuje także nowych twarzy, m.in. Magdaleny Koleśnik, Karola Pochecia czy Marcina Rogacewicza. Widzowie zobaczą także Paulinę Kondrak, Nel Kaczmarek, Piotra Roguckiego i Rafała Mohra.
Produkcji „BrzydUli”, na zlecenie TVN, podjęła się firma FremantleMedia Polska, która w 2018 roku nabyła od RCN prawa do kontynuacji serialu, będącego rodzimą adaptacją kolumbijskiej telenoweli „Yo Soy Betty, La Fea”. Polska ekipa jako jedyna zdecydowała się na kontynuację przygód „BrzydUli” po latach. Za oryginalny pomysł odpowiada Jaska Studio.
Producentami „BrzydUli” ze strony TVN są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”) oraz Monika Gosk („Taniec z gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”), a producentem wykonawczym - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”) i FremantleMedia Polska. Scenariusz stworzył Piotr Jasek („Singielka”, „Web Therapy”, „1800 gramów”).
Jesienią nowe odcinki
- Wyniki „Brzyduli” są znakomite, zarówno w TVN7 jak i Playerze. Jednak to nie jest soap jak „Na Wspólnej”, gdzie można dodawać nowe wątki i nowych bohaterów i ciągnąć serial latami - jakiś czas temu mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
Dołącz do dyskusji: 805 tys. widzów „BrzydUli”. Jesienią nowe odcinki