Brand24 zyskał w br. 188 klientów, ma ich 2 384
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec marca br. miała 2 384 aktywnych klientów, o 188 więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 7,9 proc. Natomiast na koniec marca ub.r. Brand24 miał 1 590 aktywnych klientów.
W marcu firma podała, że w grudniu ub.r. jej wskaźnik MRM (miesięcznych powtarzalnych wpływów) wynosił ponad 700 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej było to 480 tys. zł. Średni przychód miesięczny od klienta to w ub.r. 330 zł, wobec 324 zł w 2016 roku i 278 zł w 2015 roku. W przypadku polskich klientów ten wskaźnik wynosił w 2015 roku 273 zł, w 2016 roku - 303 zł, a w 2017 roku - 303 zł, natomiast w przypadku tych zagranicznych - odpowiednio 97, 100 i 101 dolarów.
Natomiast według stanu w lipca ub.r. Brand24 miał 63 proc. klientów w Polsce i 37 proc. za granicą.
Pod koniec stycznia br. firma zadebiutowała na rynku giełdowym NewConnect, po tym jak w listopadzie ub.r. w ofercie prywatnej sprzedała 110 tys. swoich nowych akcji po 31,76 zł za sztukę. Spółka została wyceniona na 60 mln zł.
W ub.r. Brand24 zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 49 proc. do 7,48 mln zł oraz straty netto z 403 do 700 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Brand24 zyskał w br. 188 klientów, ma ich 2 384
Wchodzę w to! Czyste złoto!