Bogusław Chrabota promuje odświeżoną „Rzeczpospolitą” w kampanii za 3,1 mln zł (wideo)
Gremi Media rusza z największą od lat kampanią reklamową dziennika „Rzeczpospolita”, która wspierać będzie odświeżenie gazety. Działania obejmą telewizję, radio, prasę i internet. Twarzą akcji, której budżet to 3,1 mln zł, został Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”.
W pierwszym etapie kampania będzie miała charakter wizerunkowy, komunikujący wartości jaki reprezentuje „Rzeczpospolita” i podkreślająca, że tytuł zapewnia „uporządkowaną, kompleksową, połębioną” wiedzę dla fachowców. Twarzą tej części akcji promocyjnej jest Bogusław Chrabota, piastujący od stycznia br. funkcję redaktora naczelnego dziennika.
Drugi etap kampanii ma mieć charakter taktyczny, pokazujący czytelnikom zmiany wprowadzone w „Rzeczpospolitej” i prezentujący nawigację po gazecie i jej serwisie internetowym.
Działania promocyjne obejmą telewizję (TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne TVP, TVN24, Polsat News, stacje Atmedia i Discovery), radio (Polskie Radio, Radio ZET, RMF FM i TOK FM), prasę („Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Bloomberg Businessweek”, „Przekrój”, „Sukces”, „Uważam Rze”) i internet (rp.pl, interia.pl, wp.pl).
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Equinox Polska. Jej budżet wynosi 3,1 mln zł.
„Rzeczpospolita” od 6 maja br. zyska bardziej uporządkowaną strukturę, pojawią się nowe działy, odświeżona zostanie też jej szata graficzna (więcej na ten temat).
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Rz” w lutym br. wyniosła 63 001 egz. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Bogusław Chrabota promuje odświeżoną „Rzeczpospolitą” w kampanii za 3,1 mln zł (wideo)