BMW Polska: W tym roku zima jest pewna
DougFaberFamily autorem koncepcji strategicznej oraz kreatywnej najesienno - zimową kampanię dla BMW Polska.
Od pierwszego października rusza zimowa akcja BMW Polska, podhasłem "W tym roku zima jest pewna". Kampania dotyczy jesienno -zimowej oferty na oryginalne części samochodowe BMW, akcesoria orazusługi serwisowe.
Rozpoczęcie kampanii jesienią ma na celu uświadomienie kierowcomkonieczności przygotowania samochodów na nadchodzącą zimę. Chodzigłównie o wymianę opon, zaopatrzenie samochodowe orazprzeprowadzenie przeglądów okresowych - czyli odwiedzenie salonówdealerskich zanim kierowców zaskoczy ich zima.
Informacje o kampanii pojawią się w BMW Trends - prasiehobbystycznej dla miłośników BMW oraz materiałach POS w salonachdealerskich. Wystosowany zostanie również mailing do właścicieliBMW, ze szczegółową ofertą. Dodatkowo pojawią się reklamy naportalach internetowych, m.in. Onet i allegro.
Kampania będzie trwała do 15 lutego 2008r.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum oraz agencjainteraktywna Engine.
DougFaberFamily autorem koncepcji strategicznej oraz kreatywnejna jesienno - zimową kampanię dla BMW Polska.
Dołącz do dyskusji: BMW Polska: W tym roku zima jest pewna